Rozmowa Janka z Panią Władysławą

Proszę powiedzieć jak to się stało, że trafiła Pani do gabinetu pana Janka?

Pewnego razu przyszłam kupić baterie do aparatu i wtedy zadałam pytanie „jakie tutaj Pan ma aparaty słuchowe, bo słyszałam i czytałam, że bardzo dobre, takie podsłuchujące :)”

To żart oczywiście, bo mi nie zależy żeby podsłuchiwać tylko, żeby po prostu wyraźnie słyszeć tak aby mowa innych ludzi kierowana w moją stronę była prawidłowo przetwarzana...

I drugi raz przyszłam też i pan Janek był bardzo grzeczny dla mnie. A za trzecim razem to powiedziałam, że tym razem to już jestem zdecydowana i chciałabym kupić u niego aparat.

I tak się tutaj zasiedziałam :)

A kiedy to było?

Wspomniane wizyty to były w zeszłym roku. A jak już kupiłam aparat to wie Pan jestem zadowolona naprawdę, bo przetwarza normalnie i telewizję i radio.

Proszę pana mogę swobodnie słuchać, bardzo słucham cichutko i wszystko słyszę.

Nieraz mówię sobie: „Boże kochany! Jakie to wspaniałe, że mam aparat i on naprawdę dobrze działa!”

Poza tym muszę panu powiedzieć, że jak już przyszłam z nowym aparatem do domu to córka mówi: No mamo! Nie kupiłaś chyba tego aparatu?

A ja odparłam: Nie, nie: kupiłam!

Widać, że nic nie masz bo tamten poprzedni aparat miał taką rurkę widoczną a ten nie ma tej rurki?

Ten ma taki cienki drucik, praktycznie niewidoczny. Żeby dobrze słyszeć to pan Janek szczegółowo wytłumaczył mi, jak mam uchwycić aparat i drucik i jakim ruchem umieścić go na właściwym miejscu tak aby ten drucik był prawidłowo ustawiony.

Przez dłuższy czas nie mogłam sobie z tym zakładaniem poradzić, bo zawsze było jakoś tak nie tak...

Przyszłam ponownie do pana Janka a on jeszcze raz wziął i wytłumaczył mi spokojnie jak zakładać aparat. Potem już starałam się nie zawracać mu głowy tylko samej poćwiczyć i w końcu opanowałam tę czynność na tyle, że już zapomniałam, że był w ogóle jakikolwiek problem z tym…

A teraz czuję się dobrze, komfortowo i swobodnie kiedy na przykład wchodzę do sklepu, kupuję potrzebne mi artykuły i nikt mi nie zwraca uwagi.

A jak jest z rozmowami na przykład jak są dwie osoby?

Dobra jakość, dobra. Najgorsze jest jak jest włączone i radio i telewizja, wszystko razem, taki tłum to wie Pan wtedy gdzieś muszę stanąć z boku i wtedy posortować te dźwięki, bo jednych można słuchać a inne mogą nie być potrzebne...

Ale jak dwie osoby z panią rozmawiają to jest w porządku?

Tak!

A trzy też?

Trzy, cztery… też jest dobrze, radzę sobie. Jak dzieci do mnie przychodzą i wnuki i nie mówią wszyscy naraz to słyszę wszystko bardzo dobrze, dźwięki dochodzące z różnych kierunków.

Wie Pan - no naprawdę nie mogę narzekać!

Czy to jest pierwszy pani aparat czy używała Pani już wcześniej jakiegoś aparatu?

To mój drugi aparat.

Piękny wiek - dziewięćdziesiąt cztery lata?

Tak! Dziewięćdziesiąt pięć kończę niedługo.

Jest pani w doskonałej kondycji!

... żeby nie te uszy to może byłoby idealnie, ale to jest właśnie taki mój mankament. No cóż, warto takie rzeczy u siebie zaakceptować. Ja to zaakceptowałam i dzięki temu lżej mi się żyje.

Jeśli chodzi jeszcze o pana Janka to ten pan jest strasznie miły, widać, że chce jak najlepiej reprezentować firmę. Proszę Pana - on naprawdę tutaj dobrze „sprawuje władzę”

A czy kłopot ze słuchem to miała Pani przez całe życie czy pojawił się dopiero niedawno?

Zauważyłam to jak miałam osiemdziesiąt lat. Dokładniej to było zaraz po tym jak zachorowałam

na jaskrę a niedługo potem - chyba za rok czy dwa - moje słyszenie raz po

raz takie dziwne się robiło...

Czyli można pokusić się o stwierdzenie, że wada wzroku wpłynęła na pogorszenie się słuchu?

Możliwe.

A czy przychodzi pani na konserwacje, czyszczenie aparatu do pana Janka?

Dostałam przy zakupie aparatu taki zestaw do pielęgnacji i sama co tydzień robię takie obowiązkowe czyszczenia. Wszędzie wkładam tę igiełkę i czyszczę wszystkie szczeliny i zakamarki. A ta gumka raz mi tutaj tak nie pasowała to przyszłam do pana Janka i zapytałam czy da się ją jakoś poprawić ale pan Janek powiedział, że tą główkę zdejmiemy i nową zrobimy.

Czy chciałaby pani coś powiedzieć osobom, które mają problem ze słuchem ale na przykład nie mają wystarczającej śmiałości aby przyjść do protetyka? Jak takie osoby zachęcić przynajmniej do wykonania badań?

Osobiście, mogłabym powiedzieć, że właśnie ta grzeczność pana Janka, ujmujący sposób jego zachowania to już jest zachęcające do wizyty. Pan Janek tak mówi: może niech Pani się zastanowi nad takim rozwiązaniem albo takim… Pani ma takie prawo... to ja mówię - prawo to ja wiem jakie

mam, ale chciałabym wiedzieć od Pana jak tutaj, w pańskim gabinecie wygląda zakup aparatu?

A pan Janek odpowiada: proszę tu jest umowa, która najlepiej zabrać do domu, przeczytać z kimś z rodziny i przed podpisaniem jak będą jakieś pytania to ja chętnie na wszystkie odpowiem. I ja tak zrobiłam - poprosiłam jedną córkę, żeby wzięła wolne sobie i przyszła ze mną, żeby to było wie Pan, nie że jest mojej jakieś tam nieprzemyślane działanie tylko na chłodno podjęta decyzja.

Córka przy okazji poznała pana Janka i powiedziała rzeczywiście jest bardzo miły, sympatyczny i możesz mu wierzyć, jest godny zaufania.

Jakość życia z aparatem?

Jakość życia jest zupełnie komfortowa. Naprawdę! Mówiąc szczerze nawet jeśli ktoś tak lekko chociaż nie dosłyszy to radziłabym żeby się zgłosił do takiego zakładu protetyka słuchu. I żeby przyszedł tylko porozmawiać, nie potrzebuje kupować od razu.

Przecież ja dwa razy przychodziłam i nie kupiłam - musiałam najpierw zyskać zaufanie.

Dobrze! Bardzo pani dziękujemy. Jest pani pełna energii, uśmiechnięta i promienna i aż miło się z takimi ludźmi sympatycznymi rozmawia. A przy okazji jeszcze Pani takie miłe rzeczy na temat pana Janka mówi...

Chcę podbudować go, czasem coś powiem tak od serca a potem mówię sobie „po co to powiedziałam?”

Bardzo dziękuję w imieniu pana Janka, on nie jest z kamienia wszystkie usłyszane tutaj pochwały bardzo do siebie bierze i bardzo go to podnosi.

Właśnie! Widzę, że on naprawdę nie patrzy czy dużo zarobi czy mało tylko wie Pan, on swój czas poświęca nam pacjentom. To uczciwie podejście.

 

To jest wyrób medyczny. Używaj go zgodnie z instrukcją używania lub etykietą. Podmiot prowadzący reklamę Inquise Inc., Delaware, USA.

Zastosowanie poprawa jakości słyszenia i rozumienia mowy u osób z wadą słuchu.

 

Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji na temat poprawy komfortu słyszenia to skontaktuj się telefonicznie lub e-mail, albo od razu zamów bezpłatną wycenę wypożyczenia aparatu słuchowego.

Janek

SLIDER

Seniorzy

Dzięki najnowszym zdobyczom nauki i technologii możesz znów słyszeć tak jak za młodych lat...

czytaj

Otoskop

Oto otoskop którym zbadamy stan wnętrza Twojego ucha

czytaj

Dane kontaktowe

Zapraszamy na wizytę podczas której odpowiemy na wszystkie pytania związane z badaniami słuchu i doborem odpowiedniego aparatu słuchowego!

.

 

 

czytaj